Thursday, September 2, 2010

پیام تبریک وقیحانه ی رحیمی به لیبی در سالروز ربوده شدن امام موسی صدر

رحیمی ، معاون اول دولت دهم
معاون اول رئیس‌جمهور در پیامی به نخست وزیر لیبی، روز ملی این کشور را تبریک گفت.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور در پیامی به نخست وزیر لیبی، با تبریک فرا رسیدن روز ملی این کشور، بهره‌گیری از پیوندهای مشترک دو ملت را برای بسط و تعمیق هرچه بیشتر روابط مورد تاکید قرار داد.
متن پیام محمدرضا رحیمی بدین شرح است: 
بسم الله الرحمن الرحیم 
جناب آقای البغدادی علی المحمودی دبیر کمیته عمومی جماهیری عربی لیبی 
السلام علیکم و رحمه الله و برکاته 
صمیمانه ترین تبریکات خود را به مناسبت فرا رسیدن روز ملی لیبی ابراز می‌کنم. 
ضمن تاکید بر تعهدات و پیوندهای دینی، فرهنگی و تاریخی میان جمهوری اسلامی ایران و جماهیری عربی مردمی اشتراکی عظمای لیبی، امیدوارم با بهره‌گیری از این پیوندها موجبات بسط و تعمیق هر چه سریع‌تر روابط دو کشور فراهم گردد. 
از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت جنابعالی و بهروزی و نیک بختی ملت برادر لیبی را مسالت دارم.
به گزارش خبرآنلاین این پیام در حالی منتشر می شود که انتقاداتی به دولتهای پیشین و دولت نهم و دهم درباره پیگیری موضوع امام موسی صدر مطرح است.



1 comment:

  1. دوست گرامی - خمینی خود در جریان ربوده شدن امام موسی صدر بزرگوتر قرار داشت و مطمئنا از آن حمایت میکرد و اگر تنها ببینیم که جلال الدین فارسی از نزدیکان خمینی و کاندیدای حزب جمهوری اسلامی برای دوره اول ریاست جمهوری ایران از جمله کسانی بود که تلاش و کوشش بسیاری نمود تا امام موسی صدر گرامی را به سفر به لیبی متقاعد سازد پی به نقش خمینی در فتنه ربوده شدن امام موسی صدر خواهیم برد. خمینی میدانست با وجود رهبری چون امام موسی صدر که نفوذی جهانی دارد و از ارتباط خوبی نیز با احزاب و گروه های ایرانی برخوردار است شانسی برای مصادره انقلاب ایران توسط خمینی و پیروانش وجود ندارد پس رضایت داد به اختفای امام موسی صدر تا خود یکه تاز این میدان شود و فتنه انقلاب 57 را در ایران به ثمر رساند به همین جهت شایسته نیست که شما سر در وبلاگ خود را به جملات فردی چون خمینی مزین کنید که این خود توهین به امام موسی صدر است در ضمن از یاد نبرید که خمینی و سگان ولایت چه رفتاری به علامه برزگوار رضا صدر برادر بزرگتر امام موسی صدر در بعد از انقلاب نمودند و اگر پای صحبت های خانوم رباب صدر خواهر گرامی امام موسی صدر نیز بنشینید متوجه خواهید شد اوضاع از چه قرار است

    ReplyDelete